Tuesday 7 July 2015

Το πιο αφράτο σοκολατένιο κέικ

Και καθότι έχω αναφέρει στο παρελθόν ότι ο Βασίλης κάνει αποχή από γαλακτοκομικά, θα ήθελα να σας παρουσιάσω το πιο αφράτο σοκολατένιο κέικ που έχω φτιάξει χωρίς ίχνος γαλακτοκομικών.
Καταρχήν θα ξεκινήσω αναφέροντας ότι υπάρχουν χιλιάδες μητέρες που έχουν αποφασίσει να θηλάσουν αλλά αντιμετωπίζουν προβλήματα αλλεργίας τα παιδιά τους. Έτσι μια μαμά σκέφτηκε να συγκεντρώσει όσες περισσότερες συνταγές έβρισκε σε ένα site ώστε να βοηθήσει και άλλες μητέρες που απέχουν. Είναι το www.dairy-free.eu
Εκεί βρήκα λοιπόν και το παρακάτω κέικ.  (κλικ εδώ)



Υλικά 
  • 3 κούπες αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 3/4 κούπας σπορέλαιο 
  • 1 και 2/3 κούπας χυμό πορτοκάλι
  • 1 ή 2 κούπες ζάχαρη ή μέλι (αναλόγως πόσο γλυκό το θέλουμε- εγώ έβαλα 1 κούπα μέλι, αλλά μου φάνηκε άγλυκο. Την επόμενη φορά θα βάλω 2)
  • 1/3 κούπας κακάο
  • 2 κ.γλυκού σόδα
  • 1 κ.γλυκού αλάτι 
  • 3 κ.σούπας ξύδι
  • βανίλια (εγώ δεν έβαλα καθόλου)


Παρασκευή
  1. Ανακατεύουμε όλα τα υλικά εκτός από το αλεύρι
  2. Προσθέτουμε σιγά σιγά το αλεύρι
  3. Βάζουμε το μείγμα σε μια λαδωμένη φόρμα και το ψήνουμε στους 180 βαθμούς για 50 λεπτά
Περιττό να σας πω ότι ήθελα να το φάω ωμό τόσο λαχταριστό που φαινόταν. 


0 comments :

Post a Comment